موضوع مناقصه:تهیه مصالح و اجرای عملیات احداث ساختمان اداره گاز شهر نرجه
شرکت گاز استان قزوین
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی
شماره مناقصه (۳۰-۹۴)
۱- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت گاز استان قزوین به نشانی قزوین- خیابان نواب شمالی- مجتمع ادارات.
۲- موضوع مناقصه: تهیه مصالح و اجرای عملیات احداث ساختمان اداره گاز شهر نرجه
شامل: الف- احداث ساختمان به متراژ ۶۴/۳۱۲ مترمربع ب- دیوار کشی محوطه به متراژ ۹۰/۱۱۲ متر طول ج- محوطه سازی به متراژ ۸۰/۵۹۴ متر مربع
۳- محل ارائه خدمات و مدت اجرای موضوع مناقصه: شهر نرجه – به مدت ۱۵ ماه .
۴- استاندارد اجرای کار: مطابق مشخصات فنی، پکیج ارائه شده از سوی دستگاه مناقصه گزار.
۵- نام و نشانی نماینده کارفرما: رییس امور مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز استان قزوین واقع در نشانی دستگاه مناقصه گزار.
۶- شرایط مناقصه گران:
الف – داشتن شخصیت حقوقی
ب – داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر با رتبه پنج یا بالاتر در رشته ساختمان و ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.
ج – توانایی ارائه انواع ضمانت نامه طبق ضوابط کارفرما.
د – داشتن ظرفیت خالی در رشته مورد نظر.
۷- مدارک مورد نیاز جهت دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی :
الف – تقاضای کتبی دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی با ذکر موضوع و شماره مناقصه و کدکاربری پایگاه مناقصات.
تذکر: جهت اخذ کد کاربری، لازم است مناقصه گران به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات ، به نشانی اینترنتی http://iets.mporg.ir مراجعه نموده و پس از ثبت نام نسبت به اخذ کدکاربری اقدام نمایند.
ب – تصویر گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری معتبر.
۸- زمان و مهلت دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: پس از انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۴ روز ( از تاریخ ۰۳/۱۱/۹۴ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۰۶/۱۱/۹۴ ).
۹- محل دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- امور قراردادها- اتاق ۳۱۵
توجه: مضافاً مناقصه گران مخیر هستند چنانچه آمادگی و امکانات لازم را داشته باشند کاربرگهای استعلام ارزیابی کیفی را از سایتهای اینترنتی http://iets.mporg.ir و http://www.nigc-qazvin.ir دریافت و پس از تکمیل، تا مهلت اعلام شده فوق به دبیرخانه این شرکت تحویل نمایند.
مناقصه گران موظف هستند در صورت دریافت کاربرگهای استعلام ارزیابی کیفی از سایت های فوق الذکر، اعلام آمادگی خود را به صورت کتبی به شماره ۳۳۳۴۲۲۴۱ – ۰۲۸ به دفتر امور قراردادهای شرکت گاز استان قزوین فاکس نمایند.
۱۰- مهلت تکمیل و تحویل کاربرگهای استعلام ارزیابی کیفی: حداکثر ۱۴ روز پس از آخرین مهلت دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی ( از تاریخ ۰۷/۱۱/۹۴ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۰/۱۱/۹۴ ).
۱۱- محل تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: طبقه همکف دستگاه مناقصه گزار- دبیرخانه (اتاق۶-۱۱)
۱۲- زمان و مکان بازگشایی کاربرگهای استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۹:۰۰ – مورخ ۲۱/۱۱/۹۴ – سالن اجتماعات ساختمان مرکزی
بدیهی است دعوتنامه کتبی جهت دریافت مابقی اسناد مناقصه، به مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی امتیاز قابل قبول را کسب نمایند فرستاده خواهد شد.
۱۳- محل تامین اعتبار: منابع داخلی شرکت گاز استان قزوین