موضوع مناقصه: تهیه مصالح و اجرای عملیات احداث ساختمان اداره گاز شهر آبگرم با سازه اسکلت فلزی
شرکت گاز استان قزوین در نظر دارد مناقصه زیر را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه مربوطه به شرکت ذیصلاح واگذار نماید.
موضوع مناقصه: تهیه مصالح و اجرای عملیات احداث ساختمان اداره گاز شهر آبگرم با سازه اسکلت فلزی ( ابنیه، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی ) شامل: الف- طبقه همکف ۲۹۹ متر مربع ب- طبقه اول ۲۹۱ متر مربع ج- محوطه سازی ۲۹۲ متر مربع د- دیوارکشی ۶۵ متر طول ( بر اساس انعقاد پیمان اجرای کارهای ساختمانی به صورت سرجمع )
محل ارایه خدمات و مدت اجرای موضوع مناقصه: شهر آبگرم – به مدت ۱۵ ماه
نوع ضمانت نامه: ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد
مبلغ ضمانت نامه: ۰۰۰/۰۰۰/۲۵ ریال
محل دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: قزوین، خیابان نواب شمالی، مجتمع ادارات، شرکت گاز استان قزوین، طبقه سوم دستگاه مناقصه گذار- امور قراردادها – اتاق ۳۱۵
زمان و مهلت دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: پس از انتشار آگهی نوبت دوم به مدت ۱۰ روز
محل تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی: حداکثر ۱۵ روز پس از آخرین مهلت دریافت کابرگ ها
از شرکت های واجد صلاحیت دعوت می شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر مناقصه گران به نشانی اینترنتی شرکت به آدرس: www.nigc- qazvin.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی مناقصات به آدرسhttp//iets.mporg.ir مراجعه نمایند.
در ضمن زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی در تاریخ ۰۹/۱۱/۹۱ می باشد.
روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین